Het sneeuwt! (yeah!)

Het heeft hier al de godganse namiddag gesneeuwd. Echte, volle vlokken. Ze blijven alleen niet liggen, maar geloof me, dat komt nog wel! Onze ‘juf’ van Pools deelde ons vandaag ook mee dat er deze week ’s nachts temperaturen tot -17 verwacht worden. Mijn handdoek was vanmorgen al bevroren van een nacht op de wasdraad te hangen. Het ziet er maar belachelijk uit zo nen bevroren handdoek!

Op mijn verjaardag heeft het dus helaas niet gesneeuwd. Bedankt aan iedereen die meeduimde en ook bedankt aan iedereen die mailde/facebookte of zich nog eens naar een postkantoor heeft begeven! Een verslag over het feestje volgt ook nog. Maar ik loop al achter. Huiswerk slorpt hier te veel tijd op naar mijn goesting.

Maar we gaan daartegen rebelleren! Dit weekend gaan we naar Olchon (een eiland in het Bajkalmeer) en het weekend, wat zeg ik, bijna de hele week daarna plannen we van naar Mongolië te gaan (zaterdag tot donderdag). Dit vraagt om een ‘WIHI !!’.  Mijn dag is goed, mijn dag is geweldig en ik hoop dat het bij u van hetzelfde is, teerbeminde lezer!

Tot gauw!

Plaats een reactie